Publicat de: atdv | 4 august 2012

Vede muzica cu sufletul

Inna Cernei are 23 de ani şi de mică este nevăzătoare. Din cauza deficienţei de vedere, nu a putut studia la o şcoală de muzică. Tânără a participat la diferite festivaluri din ţară şi din străinătate, alături de vedete autohtone. A urmat o şcoală pentru maseuri, ca să-şi poată câştiga existenţa. Marea ei dragoste este, însă, muzica.

Muzica este foarte luminoasă, în primul rând. Mă strădui să ascult foarte multă muzică pozitivă, pentru că asta mă încurajează şi mă face mai optimistă. E un element din viaţa noastră, fără de care noi oamenii nu putem trăi. E multicoloră”, este de părere Ina.

Prietenul Inei povesteşte că ea îşi doreşte foarte mult un repertoriu format din melodii proprii.

„Prin muzică îşi exprimă simţurile. Ea poate aşa ceva. Dacă o să apară cineva care să scrie special pentru ea, ea o să poată”, spune Sergiu Stratulat, prietenul Inei.

Ina a încercat să facă o şcoală de muzică, dar nu a fost acceptată,pentru că este nevăzătoare. Tânăra şi-a angajt, însă, un profesor particular şi spune că are un singur vis.

„Cea mai mare dorinţă a mea este să am un serviciu în muzică şi să am o casă, a mea”, a declarat Ina.

Sursa: http://www.publika.md/a-incercat-sa-se-inscrie-la-o-scoala-de-muzica–dar-nu-a-fost-acceptata–pentru-ca-este-nevazatoare_972831.html


Lasă un comentariu

Categorii